Saturday, March 1, 2008

I've got nuthin' but the blues...



Vali Racila si Tzetze ne-au cantat si aseara in big mamou. din seria cantari de dragul bluesului. eu va multumesc ca existati... de un singur lucru imi pare rau: ca nu am gasit panoul electric, ca sa stingem lumina, sa va lasam unplugged pana la piele, ca data trecuta, cand a picat curentul pe bune. la lumina lumanarii sunetizarea din big mamou sufera imbunatatiri semnificative. si s-ar fi auzit doar ce trebuie... maybe next time ;)

8 comments:

Anonymous said...

ufffff, iti place cum sufla Tzetze? mie-mi place mai tare cum il ironizeaza Vali Racila. te superi dac-o sa postez, mai spre sfarsitu saptamanii cateva piese cu harmonici? nu stiu inca de cine, da o sa ma decid io pana la urma

Ksiusha said...

:)) mie imi place si mai mult cum se ironizeaza tzetze pe el insusi :)) adica pe sine se... si imi place ca l-a acompaniat si pe corey harris la festivalul de blues de anu asta de la Sighi :)sunt curioasa care pe care a sarit cu ironia atunci, ca anu asta nu am ajuns p'acolo...
abia astept sa postezi niste piese cu harmonici mai spre sfarsitul saptamanii ;)
a! bine ai venit! :)

Anonymous said...

adica bine-am revenit :) ca mai fusesem
am impresia ca problema lui Tzetze e timiditatea. e ceva care-l impiedica sa-si dea drumu, n-as putea spune ce.

Ksiusha said...

mi e greu, sincer, sa l "barfesc" pe tzetze, ca mi e amic :)bun chiar
ok :D bine ai revenit! ma uit acuma sa vad ce armonice armonioase ai postat. ai postat, nu?

Anonymous said...

nu, n-am postat inca. postez cand ma-ntorc, cel mai probabil duminica. deocamdata oscilez intre will shade, wiggins, sonny boy williamson I, gavagai si hammie nixon. ai vreo preferinta?

Ksiusha said...

hmmm hanno hoffer?... :)) glumeam :D
dar daca ai... :D

un wiggins on rocks si un gavagai simplu te rog. trece-le in contul meu! multumesc frumos :)

Anonymous said...

nu, n-am hanno :) am pus cateva piese de will shade (+ una de dupa destramarea memphis jug band, cu burse).
cephas & wiggins sa fie.
si gavagai. da trebuie sa-mi scot muzicutele din cutii, ca le-am cam parasit pe motiv ca se speria Pisica. ce preferi, clasica marine band sau hohner jj milteau series?

Ksiusha said...

hold your horses, man... sa meditez o secunda. pisicu s a speriat si tu ai bagat muzicutza s-o faci pastrama. cand te reapuci de suflat, te rog sa ma anunti, ca muzicutza nu e ca vinu...:)

cred ca jj milteau. baga mare!

PS: S-a intors frati-meu :D