Wednesday, August 20, 2008

Publicita-m-aş pe ea de societate!

Am primit o leapşă de la Albeenah, dar parcă nu aş lasa-o aşa cum a picat şi aş da-o mai departe puţin remixată aşa, la modul artistic. După câteva luni, la naiba, iată-mă-s!

Nu-mi place să vorbesc de fel, aşa că check aci my top 5 într-ale publicitaţii pentru o cauză... sau mai multe.

5. Un spot TV de prezentare a unei expoziţii Jackson Pollock la MoMa, în septembrie-noiembrie 2007. Nu vi se pare un pic gen ăla pentru Orange, cu mâinile care pictează tot felu de forme?



4. Acum 50 de ani probabil mulţi dintre noi s-ar fi uitat chiorâş la pânzele scrijelite parcă de mâna unui copil retardat. Acum pentru tot omu' cultivat, Picasso este un inovator. La câte minţi înguste a avut de străbătut, cred şi eu... Oricum clipu e mişto:



3. Apropo de minţi înguste, clipul următor a fost interzis în Marea Britanie după vreo cinci săptămâni de difuzare. Asociaţiile care militează pentru drepturile homosexualilor au văzut în el un manifest al... "ieşirii din dulap". Însă părerile sunt împărţite. Minţile copiilor noştri trebuie păstrate inocente. Dar nu ştiu de unde are lumea impresia că televiziunea ar avea un rol educativ, probabil de la Jerry Springer, acest Martin Luther al show biz-ului... În fine, e bine de ştiut că şi CNA-ul lor încă mai crede în Zâna Măseluţă. Vă rog, scandalizaţi-vă:



2. Şi my favourite, o să-l pun pe doi, deşi are valoare de top. L-am descoperit întâmplător şi m-a cucerit prin simplitate şi sens. And I'm hard to thrill...



1. La ăsta nu am cuvinte.



Habar n-am unde dau leapşa mai departe... aş vrea totuşi să văd mai multă publicitate pentru o cauză nobilă. Nu ştiu cui să mă adresez pentru asta. Las leapşa aşa cum se scrie :))

No comments: