Friday, April 11, 2008

The Un_born audience



nici macar nu-mi place techno, dar tipii astia doi, care am inteles ca sunt foarte tari pe stilu-asta-repetitiv-care-ma-seaca-de-obicei, mi-au atras atentia. intotdeauna presupun ca exista probleme de pozitionare. in marketing a fost brevetat conceptul, dar ne cautam pozitionari in mintea celorlalti in viata de fiecare zi, pentru a ne putea defini pe noi insine.
am incercat sa inteleg de ce ai vrea sa-ti cauti o pozitionare, ca artist (chiar si techno :)) intr-o entitate care inca nu fiinteaza. care nu poate emite o parere asupra ta si asupra sunetelor pe care i le transmiti. pai e simplu. ai publicul perfect. pentru ca este potential pur. e ca si cum te-ai intoarce in timp si ai mixa pentru omul de Cro-Magnon si ai astepta dupa aceea sa vezi cum se dezvolta pana la stadiul dubios de astazi. un fel de joaca de Dumnezeu asa, dar un Dumnezeu putin cam plictisit.
sunt curioasa cum se masoara efectele techno-ului administrat copiilor nenascuti inca... mi-e teama sa ma gandesc. asa ca dau mai departe.

2 comments:

albeenah said...

fata ...tu! Ai tras din alea lungi, lungi zilele astea nu?! ;)

Ksiusha said...

era sa dau foc la casa azi din cauza ta! studiam la blogul tau cu spor si pricepere ca poate agatam si io ceva :)) si era sa-mi sara in aer varza cu ciolan pe care tocmai o gateam. d asta nu citesc bloguri prea des... bine, d'asta nici nu gatesc prea des :D:D:D\